Bitva knižních obálek 8
Po delším čase se znovu vracíme k naší Bitvě obálek, která některým z vás už jistě chyběla. Tentokrát se krutý boj rozzuří mezi obálkami trojice domácích autorů a jedním polským sousedem. Raději vám připomeneme bitevní pravidla – hodnotíte obálku (lze se vyjádřit nejen k ilustraci, ale i ke grafické úpravě), nikoli knihu či osobu výtvarníka. V bitvě není důležité, zda jste příznivcem akční či politické science fiction či snad epické fantasy. Není důležité, zda fandíte konkrétním autorům, výtvarníkům či nakladatelstvím. Rozhoduje váš výtvarný vkus a pocity, s jakými jednotlivé obálky vnímáte. Neváhejte se o ně s námi i dalšími čtenáři rozdělit. Zároveň vás žádáme, abyste bitvu neovliňovali svými replikanty, každý má pouze jeden hlas. Tak směle do boje!
Vítězem sedmé bitvy obálek se stala jednoznačně obálka románu Soumrak.
Autoři ilustrací: Lubomír Kupčík (Kruté stroje), Martin Zhouf (Křižník Thor),
Jan Patrik Krásný (Loď osudu) a Piotr Cieśliński (Mega hustej nářez).
2 145 zobrazení | Zobrazit všechny příspěvky autora
1. Loď osudu – pro JPK mám slabost
2. Kruté stroje
3. Mega Hustej nářez
4. Omlouvám se mistře Zhoufe, ale na obálce je torpédoborec…
—————————
Manželka hlasuje pro Kotletu! 😀 (neví o co jde, jinak by to nikdy nezvolila)
Moje hodnocení:
Za nejméně nápaditou a pro mě nezajímavou považuji Křížník Thor.
Loď osudu získává druhé místo odzadu. Je to sice pěkné, v pohybu, ale já už mám k těm drakům nějak averzi. Je jich moc…
Druhá nejlepší je Mega hustej nážez. Rambič s tetováním pyramidy s okem, celkový hrubý, kovový styl a barevné ladění do rudé se mi líbí a určitě by mě zaujalo.
Vítězem se ovšem stává Kruté stroj. Je to totiž naprosto perfektní ujeťárna, u které se zamyslíte: Co to sakra je za polymorfa 😀
Ženský hlasují pro Kotletu, i přes obsah, ta obálka je dobrá.
Jsem jenom ženská.Jaký je rozdíl mezi křižníkem a torpédodoborcem?Obálka je skvělá.
Loď osudu – je tam zvířátko
Já hlasuji pro Křižník Thor, jakkoli ano – je to torpédoborec. Hnid však nepíchám.
Dvojka by bylo Kladivo, líbí se mi hříčka s iniciálou, i když jinak ten robot je hodně retro (má to vztah k ději, nečetl jsem?) a řešení pravého dolního rohu samoúčelné a křečovité, autor asi hledal kolem čeho to chapadlo omotat.
Kotleta je třetí – figura je skvělá a zasloužila by si vítězství, dojem ale zcela kazí ta kovová (?) díra kolem. Proč tam je, probůh?
A Živé lodě zaujímají hezkou čtvrtou příčku – líbivé, ale velmi nevýrazné, otřelé a sterilní, žádný zajímavý nápad.